Subject: Projekteerimistingimuste soov
From: "Veljo Konnimois" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 18:47:19 +0300

Tere

Soovin projekteerimistingimusi Mustjala - Kihelkonna - Tehumardi teelt
(tee nr. 102).
Kinnistu: 44001:004:0179, PARI_775638 - reaalservituut.

Tervitades / Best regards

Veljo KONNIMOIS

Juhatuse liige / partner

+372 507 9608

Connect <https://www.linkedin.com/in/veljo-konnimois-95847926>

radius.ee <https://www.radius.ee/>

Radius Machining

Sära tee 8

,

75312 Peetri

,

Estonia

 <https://www.facebook.com/radiusmachiningou/>

 <https://ee.linkedin.com/company/radius-machining>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.